REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TIP-TOPOL
I. Postanowienia Ogólne
- Sklep internetowy TIP-TOPOL („Sklep Internetowy”) dostępny na stronie internetowej www.sklep.tiptopol.pl („Strona Internetowa”) jest prowadzony przez spółkę TIP – TOPOL sp. z o.o. z siedzibą w Pobiedziskach (62-010), ul. Kostrzyńska 33, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000195952; NIP: 7790000706; REGON: 008491569 („Sprzedawca”).
- Dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym i świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie („Regulamin”).
- Do umów sprzedaży zawartych za pośrednictwem Sklepu Internetowego mają zastosowanie, w sprawach nie uregulowanych w Regulaminie, Ogólne Warunki Sprzedaży Sprzedawcy („OWS”).
- Regulamin i OWS są dostępne na Stronie Internetowej. Regulamin i OWS można utrwalić, pozyskać, przechowywać i odtwarzać w każdym czasie, poprzez wydrukowanie lub pobranie w formacie PDF ze Strony Internetowej i zapisanie w pamięci komputera lub innego odpowiedniego nośnika danych.
- Ilekroć w Regulaminie mowa jest o Kupującym, należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która:
- korzyssta z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej, o których mowa w pkt. II Regulaminu lub
- b. zamierza zawrzeć lub zawarła ze Sprzedawcą umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
(„Kupujący”).
II. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Sprzedawca, w związku z prowadzeniem Sklepu Internetowego, świadczy za pośrednictwem Strony Internetowej na rzecz Kupujących usługi (usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.) polegające na:
- prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym;
- umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym;
- umożliwianiu zainteresowanym otrzymywania drogą mailową Newslettera;
("Usługi Elektroniczne”).
- Świadczenie Usług Elektronicznych jest nieodpłatne.
- Dokonywanie zakupów za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest możliwe:
- dla przedsiębiorców - po zarejestrowaniu i utworzeniu konta użytkownika w Sklepie Internetowym („Konto”), zalogowaniu na to Konto i złożeniu zamówienia („Zamówienie”);
- dla konsumentów – bez zakładania Konta, poprzez złożenie Zamówienia na Stronie Internetowej.
- W celu utworzenia Konta w Sklepie Internetowym należy na Stronie Internetowej, w zakładce „Zaloguj się”, kliknąć pole „Utwórz konto”, a następnie:
- prawidłowo wypełnić formularz rejestracji zawierający następujące dane Kupującego: dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon), dane firmy Kupującego (nazwa/firma Kupującego, nr NIP, adres firmy Kupującego: miejscowość, ulica, numer domu / lokalu, kod pocztowy, poczta, województwo) (należy wypełnić wszystkie dane w tym formularzu);
- ustalić indywidualne hasło użytkownika (poprzez dwukrotne wpisanie w odpowiednie okna dialogowe tego samego, wybranego przez Kupującego hasła);
- złożyć oświadczenie o posiadanym statusie przedsiębiorcy i potwierdzić, iż zakupy będą mieć dla Kupującego charakter profesjonalny, wynikający z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej (poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego);
- zapoznać się z postanowieniami Regulaminu i OWS i potwierdzić zapoznanie się z tymi postanowieniami oraz ich akceptację (poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego);
- zapoznać się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę (obowiązek informacyjny) i potwierdzić zapoznanie się z nią (poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego).
- podjąć decyzję w przedmiocie zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych Kupującego i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego Sprzedawcy zgodnie z art. 172 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego; w zależności od podjętej decyzji udzielić takiej zgody Sprzedawcy bądź nie (poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego); udzielenie zgody jest dobrowolne; zgoda może być w każdej chwili wycofana przez Kupującego poprzez przesłanie stosownego oświadczenia mailem na adres: sklep@tiptopol.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
- kliknąć pole „Utwórz konto”.
- Przedsiębiorca, w celu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym powinien:
- zarejestrować się i utworzyć Konto zgodnie z postanowieniami pkt. II.4 Regulaminu (a w przypadku Kupujących, którzy posiadają już Konto – zalogować się poprzez podanie nazwy użytkownika i hasła);
- wypełnić formularz zamówienia dostępny na Stronie Internetowej (zakładki: „Koszyk” – „Zamówienie” – „Adres wysyłki” – „Metoda dostawy” – „Metoda płatności” – „Podsumowanie płatności i wysyłki”);
- sprawdzić prawidłowość wprowadzonych danych dotyczących Zamówienia (zakładka: „Podsumowanie płatności i wysyłki”) i dokonać ewentualnych korekt;
- zapoznać się z postanowieniami Regulaminu i OWS i potwierdzić zapoznanie się z nimi oraz ich akceptację poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego;
- zapoznać się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę (obowiązek informacyjny) i potwierdzić zapoznanie się z nią poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego;
- kliknąć pole „Złóż zamówienie” (zakładka: „Podsumowanie płatności i wy-syłki”).
- Konsument, w celu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym powinien:
- zrezygnować z wyboru Zamówienia na firmę - poprzez odznaczenie pola „Zamówienie na firmę” w zakładce „Zamówienie” oraz podać adres mailowy, na który zostanie wysłane potwierdzenie Zamówienia;
- wypełnić formularz zamówienia dostępny na Stronie Internetowej (zakładki: „Koszyk” – „Zamówienie” – „Adres wysyłki” – „Metoda dostawy” – „Metoda płatności” – „Podsumowanie płatności i wysyłki”);
- sprawdzić prawidłowość wprowadzonych danych dotyczących Zamówienia (zakładka: „Podsumowanie płatności i wysyłki”) i dokonać ewentualnych ko-rekt;
- zapoznać się z postanowieniami Regulaminu i OWS i potwierdzić zapozna-nie się z nimi oraz ich akceptację poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego;
- zapoznać się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę (obowiązek informacyjny) i potwierdzić zapoznanie się z nią poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego;
- kliknąć pole „Złóż zamówienie” (zakładka: „Podsumowanie płatności i wy-syłki”).
- W celu otrzymywania Newslettera należy na Stronie Internetowej w rubryce „Newsletter”:
- wpisać w odpowiednim oknie dialogowym adres e-mail, na jaki ma być przesyłany Newsletter;
- potwierdzić wyrażenie zgody na przesyłanie przez Sprzedawcę drogą mailową materiałów marketingowych (poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego);
- zapoznać się z postanowieniami Regulaminu i potwierdzić zapoznanie się z tymi postanowieniami oraz ich akceptację (poprzez zaznaczenie odpowiedniego okna dialogowego);
- kliknąć pole „Zapisz się”.
- Do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
- której mowa w pkt. II.1.a) Regulaminu, dochodzi z momentem utworzenia przez Kupującego Konta w Sklepie Internetowym (umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony);
- której mowa w pkt. II.1.b) Regulaminu, dochodzi z momentem rozpoczęcia wypełniania przez Kupującego formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym (umowa zostaje zawarta na czas oznaczony – do momentu zakończenia lub przerwania procedury składania Zamówienia);
- której mowa w pkt. II.1.c) Regulaminu, dochodzi z momentem zaznaczenia przez zainteresowanego pola „Zapisz się” w rubryce „Newsletter” na Stronie Internetowej (umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony).
- Umowy, o których mowa w pkt. II.1.a) i c) Regulaminu mogą być wypowiedziane przez Kupującego ze skutkiem natychmiastowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia mailem na adres: sklep@tiptopol.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w Regulaminie, a umowa, o której mowa w pkt. II.1.c) Regulaminu – dodatkowo poprzez zaznaczenie pola „Wypisz się” w mailu zawierającym Newslettera.
- Umowy, o których mowa w pkt. II.1.a) i c) Regulaminu mogą być wypowiedziane przez Sprzedawcę z zachowaniem 7 - dniowego okresu wypowiedzenia, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia mailem lub na piśmie, na udostępniony Sprzedawcy adres.
- Sprzedawca określa następujące metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
- Kupujący przy rejestracji, logowaniu i składaniu Zamówienia jest na bieżąco informowany o nieprawidłowym wypełnieniu poszczególnych okien dialogowych, uniemożliwiającym rejestrację, logowanie lub złożenie Zamówienia;
- w każdym czasie, po zalogowaniu na swoje Konto, Kupujący ma możliwość samodzielnego korygowania lub aktualizowania danych wprowadzonych w trakcie rejestracji;
- w trakcie składania Zamówienia, do momentu kliknięcia pola „Złóż zamówienie”, Kupujący ma możliwość samodzielnego korygowania danych dotyczących danego Zamówienia;
- po wypełnieniu wszystkich okien dialogowych Zamówienia, Sklep Internetowy generuje zbiorczą informację dla Kupującego na temat danych Kupującego oraz składanego Zamówienia, celem umożliwienia Kupującemu sprawdzenia wprowadzonych danych i ewentualnej samodzielnej ich korekty;
- korekty Zamówienia po jego złożeniu a przed jego przyjęciem przez Sprzedawcę można dokonać także poprzez wysłanie maila do Sprzedawcy na adres sklep@tiptopol.pl; korekta Zamówienia po jego przyjęciu przez Sprzedawcę jest możliwa wyłącznie za jego zgodą.
- Sprzedawca poniżej podaje wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Strony Internetowej:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji najnowszej lub Internet Edge, Google Chrome w wersji najnowszej;
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Kupujący obowiązany jest:
- korzystać ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami;
- powstrzymać się od dostarczania do systemu teleinformatycznego Sklepu Internetowego treści o charakterze bezprawnym;
- powstrzymać się od publikowania w Sklepie Internetowym opinii o towarach, których nie używał lub nie nabył;
- podawać swoje dane zgodnie ze stanem faktycznym.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać mailem na adres: sklep@tiptopol.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w Regulaminie. W reklamacji należy podać rodzaj nieprawidłowości i czas ich wystąpienia. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, i poinformuje zgłaszającego o wyniku postępowania reklamacyjnego na adres mailowy wskazany przez niego w reklamacji.
- Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych są zawierane w języku polskim i mają do nich zastosowanie przepisy prawa polskiego. Wszelkie spory pozostające w związku ze świadczeniem Usług Elektronicznych podlegają rozstrzygnięciu przez Sąd powszechny miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
III. Zawarcie umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego
- Informacje zamieszczone na Stronie Internetowej, w szczególności informacje o towarach i ich cenach zamieszczone w Sklepie Internetowym, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert.
- Zamówienie składane za pośrednictwem Sklepu Internetowego stanowi ofertę w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu Zamówienia potwierdza Kupującemu drogą mailową otrzymanie Zamówienia.
- Kupujący jest związany swoją ofertą (Zamówieniem) do upływu 1 dnia roboczego od otrzymania potwierdzenia, o którym mowa w pkt. III.3 Regulaminu.
- W terminie, o którym mowa w pkt. III.4 Regulaminu, Sprzedawca może złożyć Kupującemu drogą mailową:
- oświadczenie o przyjęciu Zamówienia – wówczas dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą i Kupującym umowy sprzedaży o treści odpowiadającej treści Zamówienia;
- oświadczenie o odmowie przyjęcia Zamówienia – wówczas nie dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą i Kupującym umowy sprzedaży (nie dochodzi do realizacji Zamówienia).
- Wyłącza się możliwość milczącego przejęcia oferty przez Sprzedawcę. Jeżeli w terminie wskazanym w pkt. III.4 Regulaminu Sprzedawca nie złoży Kupującemu żadnego z oświadczeń, o których mowa w pkt. III.5 Regulaminu, nie dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą i Kupującym umowy sprzedaży, a Kupujący z upływem tego terminu przestaje być związany złożoną ofertą (Zamówieniem).
- Sprzedawca może odmówić przyjęcia Zamówienia bez wskazywania przyczyny.
- Umowa sprzedaży jest zawierana w języku polskim i mają do niej zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Do umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego mają zastosowanie postanowienia Regulaminu i OWS obowiązujące w dacie złożenia Zamówienia.
- Sprzedawca określa następujące zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania Kupującemu treści umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego:
- Sprzedawca utrwala i zabezpiecza w systemie teleinformatycznym treść umowy sprzedaży;
- treść złożonego Zamówienia zostaje potwierdzona Kupującemu przez Sprzedawcę drogą mailową;
- Sprzedawca zapewnia, że treść umowy sprzedaży jest chroniona przed dostępem osób trzecich;
- potwierdzeniem umowy sprzedaży jest wystawiona przez Sprzedawcę faktura VAT, którą Sprzedawca dostarcza Kupującemu będącemu przedsiębiorcą razem z towarem.
- postanowienia Regulaminu i OWS, które mają zastosowanie do umowy sprzedaży, są udostępniane Kupującemu w trybie opisanym w pkt. I.4 Regulaminu.
IV. Płatności w Sklepie Internetowym
- Ceny towarów w Sklepie Internetowym są podane w złotych polskich. Cena każdego towaru wyrażona jest zarówno w kwocie netto jak i brutto. W przypadku zmiany cen w Sklepie Internetowym, dla danej umowy sprzedaży obowiązująca jest cena towaru z daty złożenia Zamówienia.
- Przy każdym towarze, obok jego ceny obowiązującej w Sklepie Internetowym, podana jest również (i przekreślona) cena katalogowa danego towaru. Jej podanie ma na celu umożliwienie Kupującym porównania cen towarów obowiązujących w Sklepie Internetowym do cen katalogowych tych samych towarów, obowiązujących poza Sklepem Internetowym.
- Wraz z ceną za zamówione towary Kupujący zobowiązany jest uiścić następujące koszty dodatkowe:
- w przypadku wyboru formy płatności gotówką do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki - opłatę w wysokości 3,00 PLN netto.
- w przypadku gdy łączna wartość netto towarów stanowiących przedmiot danego Zamówienia nie przekracza kwoty 150,00 PLN netto – opłatę za wysyłkę w wysokości 13,00 PLN netto;
- w przypadku gdy łączna wartość netto towarów stanowiących przedmiot danego Zamówienia jest wyższa niż 150,00 PLN opłatę za wysyłkę pokrywa Sprzedawca.
- Łączna kwota do zapłaty z tytułu realizacji danego Zamówienia, uwzględniająca wartości brutto zamówionych towarów oraz opłat dodatkowych jest każdorazowo podana w rubryce „Suma zamówienia z podatkiem” w zakładce „Podsumowanie płatności i wysyłki”.
- Sprzedawca akceptuje następujące metody płatności:
- gotówką do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki, lub
- płatnością online za pośrednictwem przelewu elektronicznego (ePrzelewem / przelewem bezpośrednim) w systemie Przelewy24 z wykorzystaniem: płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), Płacę z iPKO (PKO BP), Bank Pekao24(Bank Pekao), Płacę z Citi Handlowy (Citi Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), Płać z ING (ING Bank Śląski), Crédit Agricole przelew online (Crédit Agricole Bank Polski), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.), e-Transfer Pocztowy 24 (Bank Pocztowy S.A.), Plus Bank S.A, Noble Bank, Nest Bank, Bank Nowy oraz za pomocą kart kredytowych (Master Card oraz VISA) za pośrednictwem Przelewy24 a także Google Pay i Apple Pay za pośrednictwem Przelewy24.(Płatności online realizowane są w ten sposób, że po wybraniu formy płatności Kupujący zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego banku, a po zalogowaniu się otrzymuje gotowy formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Kupujący powraca do strony Sklepu Internetowego), lub
- tradycyjnym przelewem bankowym na wskazany przez Sprzedawcę rachunek bankowy - ta forma płatności jest dostępna tylko dla Kupujących, którym przyznano kredyt kupiecki (co następuje z momentem aktywowania przez Sprzedawcę odpowiedniego okna dialogowego w zakładce „Metoda płatności”).
Wyboru metody płatności dokonuje Kupujący zaznaczając odpowiednie okno dialogowe w zakładce „Metoda płatności”.
- Kupujący zobowiązany jest dokonać płatności:
- w przypadku wyboru opcji, o której mowa w pkt. IV.5.a) - przy odbiorze przesyłki;
- w przypadku przyznania danemu Kupującemu kredytu kupieckiego przez Sprzedawcę (co następuje z momentem aktywowania przez Sprzedawcę odpowiedniego okna dialogowego w zakładce „Metoda płatności”) – w terminie wynikającym z przyznanego kredytu kupieckiego;
- w pozostałych przypadkach – w formie przedpłaty (w trakcie składania Zamówienia - płatnością online, o której mowa w pkt. IV.5.b).
- Sprzedawca ma prawo uzależnić przyjęcie i realizację danego Zamówienia od dokonania przedpłaty w całości lub części, nawet w sytuacjach określonych w pkt. IV.6. a) i b).
- W przypadku odmowy przyjęcia Zamówienia po dokonaniu przez Kupującego przedpłaty na poczet ceny sprzedaży, Sprzedawca zwróci w całości otrzymaną wpłatę na rachunek, z którego została dokonana.
V. Dostawa towaru zakupionego w Sklepie Internetowym
- Po zawarciu umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego, a w przypadku gdy zapłata z tytułu realizacji danego Zamówienia zgodnie z pkt. IV.6 Regulaminu powinna nastąpić w formie przedpłaty, również po otrzymaniu płatności z tego tytułu, Sprzedawca przystąpi do realizacji Zamówienia.
- Termin realizacji Zamówienia jest uzależniony od stopnia dostępności towaru wskazanego przy jego opisie w Sklepie Internetowym. W przypadku towaru oznaczonego jako:
- „dostępny" (zielony wskaźnik) - towar znajduje się w magazynie Sprzedawcy, wysyłka nastąpi w terminie do 3 dni roboczych;
- „słabo dostępny" (pomarańczowy wskaźnik) - towar znajduje się w magazynie Sprzedawcy, jednak stan magazynowy jest niski, wysyłka nastąpi w terminie do 3 dni roboczych, chyba że Sprzedawca poinformuje Kupującego drogą mailową o innym terminie wysyłki;
- „niedostępny” (szary wskaźnik) - termin realizacji Zamówienia jest uzależniony od możliwości pozyskania danego towaru przez Sprzedawcę od jego dostawcy; o możliwym terminie realizacji Zamówienia Sprzedawca poinformuje Kupującego drogą mailową.
Powyższe terminy należy liczyć od dnia spełnienia warunków opisanych w pkt.V.1 Regulaminu.
- Zakup towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest możliwy wyłącznie wówczas, gdy miejsce ich dostawy wskazane w Zamówieniu znajduje się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W pozostałych przypadkach zakup jest możliwy wyłącznie po skontaktowaniu się z Działem Sprzedaży Sprzedawcy (e-mail: sklep@tiptopol.pl, tel.: 504051393 i po indywidualnym uzgodnieniu warunków umowy sprzedaży.
- Dostawa zamówionych towarów nastąpi za pośrednictwem firmy kurierskiej lub spedycyjnej wybranej przez Sprzedawcę - w terminie do 2 dni roboczych od dnia nadania przesyłki przez Sprzedawcę.
- W przypadku gdy łączna wartość netto towarów stanowiących przedmiot danego Zamówienia jest wyższa niż 150,00 PLN, koszty wysyłki pokrywa Sprzedawca. W pozostałych przypadkach, Kupujący zobowiązany jest uiścić opłatę za wysyłkę, o której mowa w pkt. IV.3.b) Regulaminu.
- Terminy wysyłki i dostawy poszczególnych towarów podane w Sklepie Internetowym mają wyłącznie charakter orientacyjny.
- W przypadku ewentualnych opóźnień w wysyłce i dostawie towaru Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.
- Kupujący może uzyskać informacje o terminie wysyłki i dostawy towaru mailowo lub telefonicznie (e-mail: sklep@tiptopol.pl, tel.: 504051393).
- Ilekroć w Regulaminie mowa jest o dniu roboczym, należy przez to rozumieć dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
VI. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące Towarów można składać mailem na adres e-mail: sklep@tiptopol.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: TIP TOPOL sp. z o.o., ul. Kostrzyńska 33, 62-010 Pobiedziska, Polska, z dopiskiem: „Reklamacja”.
- Tryb i terminy zgłaszania reklamacji a także zasady odpowiedzialności Sprzedawcy z gwarancji są określone w Art. 7 OWS.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec przedsiębiorców jest w całości wyłączona.
- W przypadku braku zgodności towaru z umową, niektórym Kupującym (konsumentom i jednoosobowym przedsiębiorcom podlegającym na podstawie przepisów prawa ochronie konsumenckiej) z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na te środki.
- Informacje na temat prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, przysługującego niektórym Kupującym (konsumentom i jednoosobowym przedsiębiorcom podlegającym na podstawie przepisów prawa ochronie konsumenckiej) są zawarte w Art. 9 OWS. Przykładowy formularz odstąpienia jest dostępny w załączniku do OWS, na Stronie Internetowej i tutaj: https://sklep.tiptopol.pl/ogolne-warunki-sprzedazy.
VII. Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Kupujących będą przetwarzane przez Sprzedawcę w zakresie niezbędnym do zawierania i realizacji umów dotyczących świadczenia Usług Elektronicznych oraz umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO).
- Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, jednak niezbędne do korzystania z Usług Elektronicznych i dokonywania zakupów za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Szczegółowa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę jest dostępna na Stronie Internetowej.
VIII. Opinie
Sprzedawca za pośrednictwem Strony Internetowej umożliwia wyrażanie opinii o towarach znajdujących się Sklepie Internetowym (zakładka: „Opinie” przy opisie danego towaru). Sprzedawca nie weryfikuje jednak, czy opinie te pochodzą od Klientów, którzy używali danego towaru lub go nabyli.
IX. Postanowienia końcowe
- W sprawach nie uregulowanych w Regulaminie i OWS mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i OWS.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.01.2023 roku.