FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jak najłatwiej wyszukać produkt na sklepie?
Wyszukiwanie produktów na sklepie może odbywać się na dwa sposoby:
- Poprzez kategorie produktowe dostępne w górnej części sklepu. Produkty są podzielone według kategorii. Kategoria dzielą się na podkategorie.
- Poprzez wpisanie nazwy produktu do wyszukiwarki. Wyszukiwarka obsługuje wpisane frazy z błędami oraz w innej odmianie (ciężarek – ciężarki). W przypadku frazy nie do końca odpowiadającej nazwie produktu podanego na sklepie, system podpowie nazwy najbardziej zbliżone. W wyszukiwarkę można wpisać także indeks produktu. Indeksy są unikalne, dlatego to najbezpieczniejszy sposób na znalezienie konkretnego produktu.
Jak wygląda proces składania zamówień?
Proces składania zamówienia składa się z kilku elementów: wyszukanie produkty, wpisanie ile sztuk danego produktu chce zamówić klient, dodanie produktów do koszyka, podsumowanie koszyka.
Podsumowanie zamówienia dla zalogowanego użytkownika to tylko jeden krok. W kroku tym klient podaje:
- adres dostawy (wybór z kilku, jeśli klient ma wpisanych więcej niż jeden, lub możliwość dodanie nowego adresu dostawy)
- wybór dostępnych form płatności (płatność elektroniczna eCard kartą kredytową lub przelewem elektronicznym, pobranie, przelew tradycyjny dla klientów z historią zamówień w naszej firmie)
- Wymagane prawem zgody na przetwarzanie danych, akceptacja regulaminu oraz deklaracja o prowadzonej działalności gospodarczej)
Ostatnim elementem jest kliknięcie w przycisk Potwierdź zamówienie.
Czy na sklepie wymagana jest rejestracja i utworzenie konta?
Nie, jednak bardzo do tego zachęcamy klientów, którzy dokonują zamówienia na fakturę (w ramach prowadzonej działalności gospodarczej).
Dzięki rejestracji na sklepie klient otrzymuje dostęp do ważnych funkcjonalności serwisu:
- Zarządzanie adresami dostawy
- Dostęp do faktur wraz z informacją o fakturach przeterminowanych
- Możliwość ponownego zamawiania
Dodatkowo konto na sklepie to gwarancja, że ceny widoczne po zalogowaniu odpowiadają wynegocjowanym warunkom handlowym z przedstawicielem.
Jakie formy dostawy są dostępne na sklepie?
Na sklepie jest tylko jedna dostępna forma dostawy: kurier DPD. W przypadku wysyłek paletowych dostawę będzie realizowała firma Raben.
Jak wygląda proces dostawy, montażu i kalibracji urządzeń zakupionych na sklepie?
Dlaczego niektóre produkty zamiast przycisku Dodaj do Koszyka mają Zapytaj o produkt, albo Zapytaj o cenę dla Ciebie?
Produkty dostępne, które nie są urządzeniami warsztatowymi i nie wymagają wsparcia doradcy techniczno-handlowego posiadają na sklepie przycisk Dodaj do koszyka i można je zamówić. Produkty, które nie są dostępne mają na sklepie przycisk Zapytaj o produkt, po kliknięciu którego pojawia się krótki formularz kontaktowy. W formularzu automatycznie zaczytywana jest nazwa produktu, który był przeglądany. Zwrotnie odpowiadamy na formularz podając szczegóły kiedy dany produkt może być dostępny.
Osobną grupą produktową są maszyny, dla których prezentujemy na sklepie najczęściej ceny katalogowe. W przypadku takich produktów na sklepie widnieje przycisk Zapytaj po cenę dla Ciebie. Po kliknięciu w niego pojawia się formularz kontaktowy, na który zwrotnie przygotowujemy indywidualną ofertę cenową.
Jaki jest czas dostarczania przesyłek?
Czas dostarczenia przesyłek zależy od dnia i godziny złożenia zamówienia. Dla dni: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek zamówienie złożone do godziny 15:00 jest wysyłane tego samego dnia. Kurier zazwyczaj potrzebuje jednego dnia na dostarczenie przesyłki. Oznacza to, że zamówienie jest u klienta następnego dnia po jego złożeniu (w ciągu 24h).
Zamówienia składane do godziny 15:00 w piątek dostarczane są po weekendzie, w poniedziałek.
Zamówienia składane po godzinie 15:00 są odbierane przez kuriera następnego dnia roboczego, stąd u klienta są kolejnego dnia. Dla takich zamówień czas realizacji trwa więc 2 dni robocze.
Jak można dokonać zwrotu w przypadku zamówienia nie tych produktów, które są potrzebne?
W przypadku błędnego wyboru produktu w zamówieniu prosimy o kontakt telefoniczny. Jeśli towar został już odebrany, konieczne będzie jego odesłanie. Koszt takiej przesyłki jest po stronie klienta. Po otrzymaniu przez nas towaru przygotujemy korektę faktury i odeślemy środki. Odesłany towar musi być nieużywany, nieodpakowany, w nieuszkodzonym opakowaniu.
Jeśli klient stwierdzi błąd w zamówieniu zanim kurier dostarczy paczkę, możliwa jest odmowa przyjęcia paczki. Taki towar zostanie do nas zwrócony. Na tak zwrócony towar zostanie wystawiona faktura oraz korekta i dostarczona do klienta.
Czy na produkty w sklepie obowiązuje gwarancja?
Najczęściej na nowe produkty na sklepie obowiązuje 2 letnia gwarancja producenta. Jednak długość trwania gwarancji zależy od producenta, rozbieżność jest duża. Niektórzy producenci dają na swoje produkty 12 miesięcy gwarancji inni aż 5 lat, dlatego należy każdorazowo upewniać się na ile miesięcy jest gwarancji zakupionego towaru. Taką informację można uzyskać od przedstawiciela handlowego bądź dzwoniąc na numer podany na sklepie internetowym do kontaktu.
Jak można serwisować produkty kupione na sklepie?
Oferujemy usługę serwisowania sprzętu warsztatowego. Przegląd serwisowy, podczas którego nasz serwisant przyjeżdża do warsztatu, przegląda urządzenie, kalibruje je i jeśli trochę dokonuje drobnych napraw. Możliwe jest także przesłanie urządzenia na adres naszej firmy. Aktualny cennik takich usług posiada nasz przedstawiciel handlowy. Uzyskają go Państwo także dzwoniąc na numer podany na sklepie w zakładce Kontakt.
Co zrobić, jak urządzenie warsztatowe się zepsuje?
Zgłoszenie uszkodzenia bądź problemów z działaniem urządzenia klient powinien zgłosić do przedstawiciela handlowego bądź dzwoniąc bezpośrednio na numer serwisu: 61 815 22 14 lub 61 815 22 37. Do zgłoszenia potrzebne będą następujące informacje:
- Nazwa i adres klienta
- Model urządzenia
- Data zakupu
- Opis usterki.
Staramy się ustalić jak najszybszy termin przyjazdu serwisanta. Najczęściej waha się on od kilku do 14 dni.
Informacja o terminie przyjazdu jest przekazywana przez przedstawiciela handlowego pozostającego z klientem w kontakcie.
My termin przyjazdu serwisanta, serwisant kontaktuje się w celu spotkania. Serwisat ma narzędzie i elementy zapasowe, podmienia, usuwa usterkę i zostawia sprawne.
Jak można uzyskać kod rabatowy?
Kody rabatowe nie są stałą funkcjonalnością sklepu – są dostępne czasowo i są powiązane z różnymi akcjami, np. kody rozdawane uczestnikom spotkania DEMO CAR. Kody rabatowe na sklepie mogą być następującego rodzaju:
- Mogą obniżać wartość zamówienia o X złotych
- Mogą obniżać wartość zamówienia o X procent
- Kod na darmową dostawę.
Kody rabatowe dodaje się na ostatnim kroku składania zamówienia. Po jego wpisaniu, cena wartości zamówienia zostanie przeliczona.
Jakie są możliwe formy kontaktu ze sklepu?
Dajemy klientom kilka możliwych form kontaktu z nami:
- Kontakt telefoniczny – numer telefonu jest zawsze dostępny w górnej sekcji strony. Uwaga! Numer ten może się zmieniać, dlatego zawsze warto sprawdzić aktualny.
- Kontakt mailowy na adres: sklep@tiptopol.pl
- Uzupełnienie formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt: https://sklep.tiptopol.pl/kontakt/
- Kontakt z regionalnym kierownikiem, który odpowiada za sprzedaż w kanale tradycyjnym (poprzez siec przedstawicieli handlowych i doradców techniczno-handlowych).Dane kontaktowe do kierowników wraz z podziałem regionów dostępne są w zakładce Kontakt w sekcji Sieć Dystrybucji.