Manometry do Azotu
Manometry do azotu są używane głównie do dwóch celów związanych z układami klimatyzacji - znajdowaniu nieszczelności i kontroli ciśnienia. Poprzez wprowadzenie azotu pod ciśnieniem do zamkniętej przestrzeni układu, można monitorować zmiany ciśnienia i zidentyfikować ewentualne wycieki. Jest to jedna z najdokładniejszych technik kontrolowania szczelności układów klimatyzacji.
-
TX14.007 Klima Tester Manometry AZOT HYDROGEN R1234yf
Manometry do Azotu
Ilość:- Wyprzedaż
Cena katalogowa 356,70 zł Cena promocyjna 303,20 zł 246,50 zł -
TX14.006 Klima Tester Manometry AZOT HYDROGEN R134a
Manometry do Azotu
Ilość:Cena katalogowa 225,09 zł Cena promocyjna 191,33 zł 155,55 zł -
TX14.010 Profesjonalny reduktor azotu 30 bar azot klima
Manometry do Azotu
Ilość:Cena katalogowa 339,48 zł Cena promocyjna 288,56 zł 234,60 zł -
TX14.009 Profesjonalny reduktor azotu 16 bar azot klima
Manometry do Azotu
Ilość:Cena katalogowa 276,75 zł Cena promocyjna 235,24 zł 191,25 zł -
TX8PE351226061 Środek preparat do wykrywania nieszczelności
Manometry do Azotu
Ilość:Cena katalogowa 34,44 zł Cena promocyjna 29,27 zł 23,80 zł
Do czego służą manometry do azotu?
Manometry do azotu służą także do sprawdzania ciśnienia w układach klimatyzacyjnych. Przyrząd ten pozwala na pomiar parametrów zarówno dla układów niskiego, jak i wysokiego ciśnienia. Dzięki temu mechanicy mogą monitorować i regulować ciśnienie w systemie klimatyzacji, co jest istotne dla jego prawidłowego działania.
Kontrola szczelności azotem jest jedną z najtańszych technik sprawdzania szczelności układów klimatyzacji, ponieważ azot jest stosunkowo niedrogi. Przez wprowadzenie azotu pod różnymi ciśnieniami, np. 2 bary lub 12 barów, można skutecznie sprawdzić, czy układ jest szczelny i nie ma żadnych wycieków.
Opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu, oferujemy zestawy ułatwiający pracę serwisantów klimatyzacji. Dzięki temu zestawowi serwisant może sprawdzić szczelność klimatyzacji jeszcze przed napełnieniem jej drogim czynnikiem chłodniczym, co pozwala zaoszczędzić czas i koszty związane z ewentualnymi naprawami lub wymianą elementów układu.