Zawór Aluminiowy czarny do czujnika Autel MX-Sensor
Kategoria: Zawory TPMS
Cena za: 1 sztukę
Liczba w opakowaniu: 1
Zawór aluminiowy czarny z regulowanym kątem dokręcenia do czujników Autel MX-Sensor.
- Opis szczegółowy
-
Zawór aluminiowy czarny do czujnika MX-Sensor z regulacją kąta dokręcenia.
Zawór występuje w komplecie ze śrubką mocującą. Śrubka jest zabezpieczona specjalnym klejem na gwincie, który daje gwarancję właściwego używania.
Po ewentualnym demontażu zaworu, należy obowiązkowo wymienić śrubkę, gdyż nie będzie ona juz posiadała poprawnych właściwości mocowania.
Zawór służy do czujników TPMS Autel MX-Sensor, który pierwotnie również miały zawór aluminiowy.
Anodowane aluminium w kolrze czarnym, wygląda efektownie i jest odpowiedzią na coraz większą ilość felg w kolorze czarnym na polskim rynku.
Przystosowany do pracy w trudnych warunkach (temperatura, sól, wilgoć ). Autel gwarantuje najwyższą jakość wykonania dodatkowo wszystkie procesy produkcyjne są pod stałą kontrolą.
Wymiary zaworu są optymalne do felg aluminiowych i wynoszą 54,6 mm x 16,5 mm oraz zachowana doskonała waga zaworu która wynosi 13,5 g sprawiają, że kompletny czujnik jest niezwykle lekki oraz nie wpływa negatywnie na paramtery jezdne koła.
TPMS kontroluje stan ciśnienia w oponie pojazdu oraz informuje, czy ciśnienie jest prawidłowe, co wpływa na bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, komfort podróżowania, mniejsze zużycie opon oraz na „apetyt” naszego pojazdu na paliwo.
Programowanie czujników AUTEL można podzielić na 4 sposoby:
- Kopiowanie przez OBD
Należy podłączyć się programatorem przez łącze OBD, włączyć zapłon i następnie pobrać z centralki pojazdu dane o istniejących czujnikach zapisane w pamięci. Następnie dane te należy zapisać na czujnikach. Opcja ta nie wymaga następnie trybu przyuczenia pozycji o ile zamontujemy czujniki w nowych kołach zgodnie z wcześniejszymi pozycjami kół.
- Kopiowanie przez aktywację
Procedura ta polega na ręcznym i pojedynczym wymuszeniu na czujniku już zainstalowanym wysłanie danych z numerami ID. Czujnik reaguje na to wysyłając sygnał do urządzenia które zapisuję numer ID i pozycję koła, a po zapisaniu wszystkich czujników przenosi dane na nowe czujniki. Tutaj tez warto pamiętać aby skopiowane ID oznaczyć zgodnie z wcześniejszymi pozycjami kół. Unikniemy przez to ponownej nauki pozycji. Ponieważ dla „centralki” nic się nie zmieniło.
- Ręczne wprowadzenie numeru ID
Jeśli nie możliwym jest odczytanie ID z centralki ani pobranie numerów wysyłanych przez czujnik ( kiedy zostanie uszkodzony podczas montażu lub demontażu opony lub bateria jest wyczerpana) z pomocą przychodzi nam ta procedura. Numery z czujnika tylko oryginalnego spisujemy i typujemy na klawiaturze urządzenia programującego. Tak skopiowany numer wysyłamy do czystego czujnika uniwersalnego i mamy zrobioną kopie wcześniejszego czujnika. Należy uważać tutaj jaki format wprowadzania danych ustawiony jest w urządzeniu. Z racji tak dużej ilości czujników producenci zostali zmuszeni do stosowania dwóch formatów ID . Format dziesiętny „Dec” czyli same cyfry od 0 - 9 oraz format szesnastkowy „Hex” czyli od 0-9 oraz litery od A-F. Zatem jeśli nasz czujnik w numerze ID ma same cyfry używamy systemu dziesiątkowego. Pamiętajmy o tym ponieważ przyśpieszy to pracę przy programowaniu.
- Automatyczne tworzenie ID czujników
W przypadku kiedy nie możemy zidentyfikować numerów ID czujnika ani przez OBD, ani przez aktywację ani przez sczytanie bezpośrednio z czujnika lub kiedy instalujemy w aucie drugi komplet kół, wykorzystujemy możliwość automatycznego tworzenia nowego ID czujnika. Niektóre urządzenia oferują możliwość tworzenia 16 czy nawet 32 nowych numerów podczas jednej sesji programowania.
- Dane techniczne
-
Wymiary 54.6 mm X 16.5 mm Waga 13.5 g - Opinie
-
Sprzedający nie weryfikuje czy opinie pochodzą od Klientów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.Napisz własną recenzję
- Leasing
-
- Gwarancja
-
Gwarancja: 12 miesięcy