Nieutwardzona mieszanka gumowa produkcji Rema Tip Top do wypełniania lejków uszkodzeń i ubytków gumy we wszystkich miejscach, w oponach wszystkich typów.
Opis szczegółowy
Dane techniczne
Opinie
Leasing
Gwarancja
Opis szczegółowy
Mieszanka MTR (dawniej nazwa Thermopress MTR Rubber) to nieutwardzona mieszanka gumowa produkcji niemieckiej firmy Rema Tip Top.
Przeznaczenie
Mieszanka MTR jest przeznaczona do wypełniania lejków uszkodzeń i ubytków gumy we wszystkich miejscach opony, w oponach wszystkich typów. Należy stosować ją tylko w naprawach na gorąco, z użyciem płynu MTR Solution .
Zastosowanie:
Parametry gumy mieszanki MTR umożliwiają wykonanie naprawy we wszystkich stosowanych urządzeniach, od autoklawu po specjalistyczne prasy wulkanizacyjne.
Opakowanie 2,5 kg o grubości 1,2 mm jest najbardziej uniwersalną mieszanką jeśli chodzi o zastosowanie, może być używana w zasadzie we wszystkich zakresach zastosowań, począwszy od opon osobowych po ciężarowe.
Parametry wulkanizacji:
Max temperatura podgrzewania w celu jej uplastycznienia 80st C
Uplastycznianie/podgrzewania musi iodbywac się na płycie do podgrzewania mieszanki, max temp podgrzewanai to 80 st C (w miesiącach letnich można ten etap pominąć)
Proces wulkanizacji w zakresie 100-160 st C
Zalety mieszanki:
Dobre właściwości płynięcia i wulkanizacji
Zapewnia doskonałą przyczepność do opony i ma wysoką odporność na obciążenia dynamiczne
Trwałość:
Mieszanka ma 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
Zawartość opakowania:
1 rolka
Waga ok. 2,5 kg
Rozmiar ok. 7 200 x 250 mm
Grubość 1,2 mm
Informacje dodatkowe
Mieszanka MTR występuje w kilku wariantach opakowań, aby umożliwić serwisom wykonywanie napraw zawsze ze świeżego materiału, innymi słowy umożliwia taki dobór wielkości materiału, aby był zużywany relatywnie szybko i aby zawsze w serwisie znajdował się materiał najwyższej świeżości.
Dostępne opakowania i sugerowane przeznaczenie
Opakowanie 0,5 kg – o grubości 0,8 mm, stosowane przez serwisy, które wykonują naprawy opon osobowych i dostawczych na gorąco
Opakowanie 1 kg, na które składają się 3 rolki o grubości 3 mm przeznaczone jest dla serwisów ciężarowych i rolniczych, które wykonują sporadycznie naprawy na gorąco
Opakowanie 2,5 kg o grubości 1,2 mm jest najbardziej uniwersalną mieszanką jeśli chodzi o zastosowanie, może być używana w zasadzie we wszystkich zakresach zastosowań, począwszy od osobowych po ciężarowe
Opakowanie 5 kg o grubości 3 mm stosowane jest przy wypełnianiu lejków uszkodzeń w oponach rolniczych, przemysłowych czy też przy bardzo dużej ilości wykonywanych napraw opon ciężarowych
Mieszanka MTR w postaci sznura, dostarczana we wiadrze - sznur o grubości 8 mm to jest dokładnie ta sama mieszanka MTR, która znajduje się w rolce. Ułatwia ona nakładanie mieszanki przy bardzo dużych ubytkach/ lejkach w oponach wielkogabarytowych. Występuje w wiadrach 12 kg, co świadczy o tym, że używają tego typu materiału tylko serwisy specjalistyczne, które naprawiają opony wielkogabarytowe. Do konfekcji wymaga lejka extrudera, czyli wytłaczarki.
Dane techniczne
Wymiary: 250 x 7200 mm
Grubość: 1,2 mm
Maksymalna temp. podgrzewania: 80st. C.
Temperatura wulkanizacji: od 100 do 160st. C.
Waga rolki: 2,5 kg
Okres ważności 1 rok
Warunki przechowywania 20st C + 5st C
Przechowywać w suchym i ciemnym miejscu
Twardość Shore'a 60 +/- 5 Shore A
Opinie
Sprzedający nie weryfikuje czy opinie pochodzą od Klientów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.
Napisz własną recenzję
Leasing
Chcesz zakupić sprzęt do warsztatu, ale nie dysponujesz teraz wystarczającymi środkami? Jeśli jesteś przedsiębiorcą, skorzystaj z leasingu w PKO Leasing Online. Nie trać czasu. Wypełnij wniosek online i rozwijaj swój biznes bez przeszkód.
Wniosek online to minimum formalności bez wychodzenia z domu.
Wniosek jest rozpatrywany automatycznie. Decyzję otrzymasz nawet w 3 minuty.
Leasing jest korzystny podatkowo.
Sprzęt objęty jest ubezpieczeniem wliczonym w ratę.
Podejmując się świadczenia usług napraw opon należy przede wszystkim zwrócić uwagę na poprawność ich wykonywania. Podpowiadamy na co należy zwrócić szczególna uwagę, aby zapewnić prawidłową naprawę opony, a tym samym bezpieczeństwo jej użytkownika.